Pages

Monday 28 October 2013

Candy crush vs rUNNing Man

Assalamualaikum....

straight to the point per cerita nie, xde modal nak buat entry bru lah, jalan2 singgah blog kamu2 semua pun, tak de mood sgt kenapa jadi camnie, bese r hidup tak selalunya hepi kan ada time2 xde mood, n macam2 lagi....jalan2 kat blog aiisehhh jumpe lak ngan blog si kawan nieh hehehe tapi biarkan dulu cuz sesaje je hehehe bese r suke buat kije2 rahsia nieh....

candy crush
skrang nieh ramai gler orang suke main games candy crush saga kan, sampai level berarus ratus hehehe aku nieh minat ler jugak tapi bukan peminat tegar, so main yg org lain punya tapi level y same jer aikk.....hehehe maknenya xtahan sabo so blah jer lah main benda lain plak then aku bosan pah tu ape lagi tutup phone, tgk tv or dengar lagu or baca novel....

running man....
raya haji xbalik, tapi ada hal yg xdapt di elakkan menyebabkan aku pulang ke kg halaman beberapa hari, back to running man, aku taw mesti ramai yg suka tgk running man, tapi oleh kerana kerja yg tak menentu mase nieh, tv hanya di tonton pada waktu terluang saje so, running man not in my list untuk di tonton selalu, walaupun de internet tapi atas faktor2 tertentu masih tidak menontonnya, sehinggalah semalam hehehhe baru tgk keh3xx memang ketinggalan zaman lah, boleh di kata best ler jugk hehehe sebelum nieh ntah2 ape2 aku tgk iklan aje xfaham ape ker cerita now faham sudah so boleh layan ler...

dan lain-lain, ntahla banyak sangat.......tapi yg pasti aku lagi suke tgk running man dari main candy crush games hehehe....kamu2 semua camner plak??

                                            


                                        

No comments:

Post a Comment