Pages

Tuesday 5 November 2013

X files


   

Assalamualaikum.....salam maal hijrah 1435 yer semua,

1435 apa yg first terlintas kat fikiran korang semua?? apa yg terlintas di fikiran aku yelah i love u forever, n automatik aku teringat kat lam novel yg pernah aku baca "suami aku ustaz", satu perkataan nie HACKS = Hanya Allah Cinta Ku Selamanya hehehehe, n ikhlas tu ibarat semut hitam atas batu hitam pada malam yang gelap gelita, so ikhlas kte xnampak camner nak xplain ntah faham2 sendiri lah yer :))

jadi apa kaitan ngan  x-files nie, saje nak cter time aku budak2 dulu, kakak aku nie suka tgk cter nie, oleh yg demikan ngan aku pun terikut-ikut suka, selalu mghadap tv hehehe, cter nie best tapi takut la, byk suspen, tapi time budak2 mane aku faham sgt jalan2 cter nie, bila dah besar gedabak sekrg la baru faham huhuhu kenapa n kenapa....dulu bila tgk cter nie selalu ambik kusyen buat tutup muke hehehe konon2nyer nak jadi cam scully heroin cter nie.....satu lagi yg aku suke cter nie yelah tang music dia yg sgt2 mengujakan hahaha begitulah aku time budak2 suka tgk tv sampai skrg pun suke





 




            

No comments:

Post a Comment