Pages

Saturday 25 January 2014

DEMAN CINTA DENGAN.......


                   

Assalamualaikummmm.........hari nie saya nak cerita tentang deman cinta, nak tau apa deman cinta saya sekarang, adalah menonton cerita2 cinta yang sedang melayan di tv skrg ler......antaranya adalah Bukan Kerana Aku Tak Cinta, lakonan sharnaz ahmad n nelydia senrose, wa cakap lu wa sukeeee ler diorang berdua nieh lam citer nie, hehehe walaupun mastura dalam citer nie gedik2, cam perigi cari timba tapi tak menyampah tengok......nak gelak adalah hehehehe......pastu citer projek memikat suami lakonan emma maebong dan aiman, suke tengok citer nie sama cantik sama padan, biasa ler manusia suke tengok benda cantik kan hehehehe tak salah menikmati ciptaan terindah Allah swt hahaha.....lagi satu ariana rose lakonan fathia dan keith foo, citer nie best cuma aku rasa cam xbest ckit pasal keith nie nonmuslim kan pastu siap acting solat bagai cam main2 kan agama aku nie lak, tapi aku layan gak citer nie huhuhu......apa apa pun layan citer2 cinta nieh tak abis, pusing punya pusing tahun yg berubah, umur yang meningkat, tapi jgn lupe ambil pengajaran dari cerita yg kita tgk, jgn tgk setengok tengoknyer tapi tak de per yg kite leh kaitkan dengan kehidupan kite sebagai hambaNya.....

No comments:

Post a Comment