Pages

Tuesday, 4 March 2014

aku kantaoiii ngan bos!!!


Assalamualaikummm.......................

sempena ngan tajuk kantoiii ngan bos, meh nak citer ckit pasal diri ku yg telah kantoii ngan bos hehehehe....sebenarnya aku nie jurujual tapi aku nie tak pandai nak buat sale, kerja aku nie senang jer tapi maklumlah aku nie berat mulut nak bercakap, tapi aku rajin bab2 singgah2 kat blog kamu2 nie tut tut tut bos datang tanpa di undang........dan bermulalah lakonan aku dan si kawan nie hahahaha...........nasib baik bos baik, pandang sebelah mata jer kat si partner aku yg ngah tgk citer on9 kat tenet, dan aku sgt bernasib baik ngah belek2 majalah jer, besenyer pc tu aku buat hak milik aku sorang jer hahaha ptg kan diri sgguh!!!!.....tu jelah aku nak citer hehehe...........walaupun hidup tak selalu indah, aku tetap senyum melangkah, semalam ku jadikan kenangan, hari ini ku lalui ngan harapan, esok ku impikan yang baik baik jer


                      

                    oleh yang demikian.........................................

                    

                  apa nak di kata
                    
                   

             HEHEHEHEHE NIKMATI HARI INI ESOK BELUM TENTU CERIA..............